Câți bani în plus ar putea genera afacerea anul viitor?
300+ puncte de optimizare pentru magazinul tău online
Crește rata de conversie pe magazinul tău online folosind acest Checklist Ecommerce, conceput special pentru proprietarii de magazine online și echipe de marketing care își doresc să crească veniturile afacerii lor online.
Analizează în detaliu (300+ puncte de analiză) magazinul tău online și vezi cu exactitate unde pierzi bani și unde sunt oportunitățile.
Cu checklist-ul nostru de verificare a ratei de conversie pentru magazinul tău online, poți să analizezi peste 300 de puncte de control critice și acoperă fiecare pixel al procesului de conversie al magazinului tău.
Checklist-ul nostru îți va arăta toate optimizările rapide pe care le poți implementa chiar acum pentru a crește semnificativ valoarea medie a comenzii și rata de conversie.

Cele mai mari 3 greșeli pe care le fac majoritatea magazinelor online
Lucrând cu peste 100 de magazine în cei 8 ani de activitate, am învățat în timp, care sunt cele mai bune practici, și acele elemente de converise obligatorii care îmbunătățesc și cresc rata de converise.
Dacă magazinul tău nu are claritate, nu transmite încrederea necesară sau îi copleșește pe utilizatori cu prea multe detalii, nu-ți vei atinge potențialul maxim în ceea ce privește vânzările și profitul.
După ce am analizat în ultimii 2 ani zeci de magazine online, am observat că aproape TOATE fac aceleași 3 greșeli care distrug conversiile.
Aceste lucruri contează, deoarece acestea te împiedică în mod activ să-ți extinzi cu adevărat afacerea.
Cât de rapid ai putea să-ți crești afacerea dacă rata de conversie s-ar dubla?
Aruncă o privire la veniturile din magazinul tău și fă un calcul. Rezultatele depind de afacerea pe care o ai în prezent și de cât produce în acest moment. Ai putea fi la câțiva pași distanță de dublarea sau triplarea veniturilor. Ai putea avea zilnic cu 100, 200 sau 1000 de comenzi pe zi mai mult decât ai acum.
Cumpără checklist-ul cu cele 300 de puncte de analiză pentru magazinul tău și vezi unde poți îmbunătăți rata de conversie și unde pierzi bani.

Ești îngrijorat de creșterea costurilor de publicitate?
Aproape fiecare magazin pe care l-am auditat recent părea să se confrunte cu exact aceeași problemă:
O creștere constantă a costurilor de achiziție a clienților
Toți acești proprietari de magazine (sau echipele lor) petreceau sute de ore în fiecare lună optimizându-și campaniile publicitare. Și totuși în fiecare an – fără excepție, a devenit din ce în ce mai costisitor să transformi vizitatorii site-ului în cumpărători.
Dar dacă ți-am spune că reclamele tale nu sunt problema?
În schimb, iată problema: magazinul tău online pur și simplu nu este complet optimizat pentru a transforma vizitatorii în cumpărători.
Sarcina reclamelor tale este să aducă vizitatori pe site-ul tău.
Sarcina site-ului tău este să transformi acei vizitatori în clienți.
Aici intervine Optimizarea Ratei de Conversie (CRO).
Fiecare leu pe care îl investești în CRO astăzi, îți va aduce 100 Lei în următoarele 12 luni, și apoi alți 100 Lei anul următor, și apoi alți 100 Lei în anul următor.
Cu un magazin care convertește bine, vei observa o scădere bruscă și imediată a costurilor de achiziție a clienților, împreună cu o creștere semnificativă a valorii medii a comenzii. Acum, ambele efecte combinate vor face ca campaniile tale publicitare să funcționeze cu adevărat.
Găsește cele mai bune oportunități pentru magazinul tău online
Acum, cel mai important lucru este că dacă dacă decizi să cumperi Checklist-ul pentru conversii și îți faci griji că ai să rămâi cu o listă inutilă și greu de înțeles, atunci nu ești mai aproape de obiectivele tale decât erai înainte.
În schimb, ne-am transformat acest checklist în misiunea noastră de a face totul cât mai clar posibil pentru tine.
Cu checklist-ul nostru pentru ecommerce, vei putea verifica fiecare aspect al magazinului tău online, înarmat cu o listă de peste 300 de puncte de control importante și peste 7 ani din experiența noastră în design și optimizarea ratei de conversie, astfel încât vei stoarce până la ultima picătură de conversie din fiecare element al magazinului tău.
Și, la final, checklist-ul îți va spune exact ce pași trebuie să faci, astfel încât să poți implementa modificările care necesită cel mai mic efort și să oferi cea mai mare îmbunătățire a ratei de conversie imediat.
O previzualizare a checklist-ului

În regulă, ``m-ați convins`` - care sunt pașii și cum funcționează?
Obține checklist-ul ecommerce axat pe conversii ``ACUM!``
67 €
49% REDUCERE
DOAR PÂNĂ LA SFÂRȘITUL LUNII
Primeși un checklist care acoperă fiecare pagină a magazinului tău online:
Plătești în siguranță prin Stripe

1799 €
Primeși un audit complet al magazinului tău online, care include analiza detaliată a următorelor secțiuni:
Vei putea semna un contract pentru a avea siguranța livrabilelor
Mai ai câteva întrebări rămase?
De aceea, am alcătuit o listă de întrebări și răspunsuri comune care te vor ajuta să decizi.
Magazinul nostru are o cifra de afaceri de mai puțin de 6 cifre (mai puțin de 100.000 €). Va fi acest checklist util pentru mine?
R: Sigur va fi. Optimizarea ratei de conversie (CRO) este importantă în special pentru magazinele mai noi care nu își permit să-și irosească bugetul de promovare executând teste A/B pentru a afla ce funcționează și ce nu.
Checklist-ul nostru pentru conversii ecommerce îți va economisi atât bani, cât și timpul pe care l-ai petrece încercând să-ți dai seama singur de aceste lucruri.
Am cumpărat un checklist de conversii ecommerce înainte. Cum este acesta diferit?
R: Este o întrebare foarte bună! Și răspunsul este că suntem într-o poziție în care putem oferi o perspectivă unică asupra magazinului tău online și asupra lucrurilor care contează de fapt.
Am construit o afacere de webdesign de peste 7 ani și am creat unele dintre cele mai performante teme WooCommerce din lume. Am dublat profiturile la afacerile online ale multor clienți numai în ultimele 12 luni. Și după 7 ani de experiență și sute de teste a ratei de conversie A/B, suntem încrezători că vă putem oferi toate instrumentele potrivite care vă vor crește conversiile de îndată ce le implementați.
Vrei să împarți acest checklist cu clienții tăi?
Dacă ești o agenție sau un freelancer și vrei să împărtășești acest checklist cu clienții tăi, fie ca raport manual de audit CRO, fie ca bonus pentru serviciile tale, trebuie să cumperi licența extinsă.
Licența extinsă încă nu-ți permite să revinzi checklist-ul ca produs digital independent, în mod privat sau public.
Ai mai multe întrebări care nu sunt aici?
Pur și simplu trimite-ne un e-mail (dev@onlinemark.ro) și îți vom răspunde cu plăcere la oricare dintre întrebările tale.